تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۶۳۵
تعداد بازدید: ۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر از طرح پیشنهاد ساخت اولین استودیوی تلویزیونی روی آب در کرانه خلیج فارس خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، مهدی حیدری صبح شنبه در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و ابلاغ سند ملی توسعه دریا محور در کشور، اظهار کرد: صدا و سیمای بوشهر آماده هرگونه همکاری برای کمک به پیشبرد این طرح مهم است.


وی افزود: با توجه به اینکه بخش اساسی مساله توسعه دریا محور مربوط به حوزه کاری بنادر و دریانوردی است، اگر این اداره کل برای ارائه مشاوره و کمک‌های تخصصی در کنار صدا و سیما قرار بگیرد، قطعاً در تولیدات تلویزیونی و رادیویی نتایج قابل توجهی حاصل این همکاری خواهد بود.
مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر ضمن ارائه پیشنهاد طراحی و ساخت یک استودیو تلویزیونی روی آب از مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خواست که برای تحقق این موضوع با صدا و سیما همکاری داشته باشد.
آمادگی برای ساخت استودیو دریایی
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این دیدار با تشریح برخی از طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی مجموعه تحت مدیریت خود که برخی از آنها بسیار گسترده بوده و تأثیرات قابل توجهی در توسعه‌ی پایدار استان خواهد داشت، درخواست کرد صدا و سیمای استان برای آگاهی مردم از این طرح‌ها و روند پیشرفت آنها همکاری کند.
محمد شکیبی نسب در ادامه با استقبال از طرح استودیو دریایی در بوشهر، آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام داشت.




منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: