تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۷۷۰
تعداد بازدید: ۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

تشریح عملکرد پیانک ایران در مجمع عمومی سالانه "پیانک"

مجمع عمومی سالانه پیانک (AGA2024) با حضور مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان 53 کشور عضو انجمن در کیپ تاون، پایتخت آفریقای جنوبی، آغاز به کار کرده است.
به گزارش مارین نیوز، مهدی نیکوکار، مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر در آیین افتتاحیه این مجمع، عملکرد یک سال اخیر دبیرخانه بخش ملی پیانک ایران را در حضور رئیس، دبیر، معاونین انجمن بین‌المللی پیانک و نمایندگان کشورهای عضو پیانک تشریح کرد.


مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در تشریح اقدامات پیانک ایران، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مرتبط با زیرساخت‌های حمل و نقل آبی پیانک، بهره‌مندی عملیاتی از خروجی‌های مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور، از برگزاری همایش بین‌المللی مهندسی سواحل بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS 2022) با حضور متخصصان داخلی و خارجی مرتبط با حوزه سواحل و مهمانان خارجی و داخلی خبر داد.
به گفته نیکوکار، در پایان جلسه مجمع عمومی سالانه، قطعنامه ای به تایید و تصویب نمایندگان کشورها رسید.
شایان ذکر است، پیانک انجمنی جهانی بیش از 130 سال سابقه در حوزه زیرساخت های حمل و نقل آبی دارد که جمهوری اسلامی ایران با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های مناسب از  سال 1390 ضمن اخذ مصوبه مجلس شورای اسلامی به عضویت آن در آمده است.





ارسال نظر