کد خبر: ۳۸۶۰۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
شرکت فراساحلی عقابان نقشه بردار از جمله شرکت‏ هایی است که به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده و با برند تجاری ایگلز آفشور به عنوان یک شرکت فناور خصوصی در زمینه خدمات مهندسی ژئوماتیک فراساحل ایران در سال ۱۳۹۲تأسیس شده است.
به گزارش مارین نیوز از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، شرکت فراساحلی عقابان نقشه بردار از جمله شرکت‏ هایی می باشد که به عضویت حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است. ضمن تبریک به این شرکت جهت پیوستن به خانواده بزرگ حوزه دریایی، خدمات و توانمندیهای این شرکت مطابق با اطلاعات دریافتی از روابط عمومی شرکت فوق در ادامه معرفی می گردد.
مدیر عامل: محسن مخلصیان 
شرکت فراساحلی عقابان نقشه بردار با برند تجاری ایگلز آفشور به عنوان یک شرکت فناور خصوصی در زمینه خدمات مهندسی ژئوماتیک فراساحل ایران در سال ۱۳۹۲تأسیس شد. این شرکت مهندسی در طول دوره فعالیت خود با اتکا به دانش فنی و تجربه کار تیمی نیروی انسانی متخصص و متعهد خود توانسته است در زمره مهمترین ارائه کنندگان خدمات مهندسی ژئوماتیک در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی قرار گیرد. تیم فنی این شرکت شامل مهندسان حرفه ای از جمله نقشه برداران، کارشناسان GIS، متخصصان ژئوفیزیک و پرسنل پشتیبان است که همگی به بالاترین استانداردهای حرفه ای و تخصصی متعهد هستند. این شرکت همچنین به مدرن ترین فناوری ‌های نقشه ‌برداری دریایی از سیستم ‌های پیشرفته مبتنی بر سونار تا تجهیزات دقیق موقعیت ‌یابی تجهیز می باشد که تضمین کننده دقت در فرآیند برداشت داده در انواع عملیات های فراساحلی می باشد. از  جمله مشتریان شرکت مهندسی عقابان نقشه بردار میتوان به شرکت حفاری شمال، شرکت بین المللی حفاری، شرکت پتروگوهر کیش، شرکت حفاری مپنا و ... اشاره کرد.
فعالیت های عمده شرکت فراساحلی ایگلز آفشور شامل موارد زیر است:
  • اجرای کلیه پروژه های موقعیت یابی فراساحلی
  • عملیات غواصی و ROV 
  • اجرای کلیه پروژه های ژئوفیزیک دریایی 
  • پشتیبانی داده ای از انواع عملیات نصب و تعمیر و نگهداری سازه ها ی دریایی٬ خطوط لوله و کابل گذاری
  • تولید نقشه های تحلیلی با استفاده از استفاده از مدل‌سازی عددی و شبیه‌ سازی‌ های هوشمند

چشم انداز شرکت ایگلز آفشور مشارکت در ساخت آینده ای است که در آن عملیات فراساحلی بدون چالش و با به کارگیری داده های دقیق به صورت هوشمند هدایت می شوند. این شرکت  به تلاش برای پیشرو بودن در بکارگیری تکنولوژی های دیجیتال در صنعت فراساحل افتخار کرده و تلاش می کند تا با ارايه خدمات جامع مهندسی مبتنی بر داده های بستر دریا فراتر از استانداردهای معمول صنعت ملی فراساحل به بازتعریف پروسه ها و فرآیندهای سنتی با به کارگیری داده های معتبر و نوین و گسترش نوآوری در پروژه های دریایی در کلاس جهانی بپردازد.
اولویت شرکت ایگلز آفشور درک نیازهای منحصر به فرد مشتریان در پروژه های مختلف دریایی و تنظیم خدمات بر اساس نیازهای هر پروژه است. رویکرد این شرکت اطمینان از رضایت و ایجاد همکاری ‌های بلند مدت بوده و به حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت در همه جنبه‌ های فعالیت خود متعهد می باشد.


آدرس دفتر مرکزی: تهران، جنت آباد، خیابان مخبری، بین اتوبان ستاری و خیابان کبیری طامه، پلاک ۲۲۴، واحد ۴
تلفن: 46134323-021
وب سایت: www.eagles-offshore.co
/



 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: