تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۷۳۶
تعداد بازدید: ۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
پنجمین رویداد دانش آموزی ایده بازار دریا محور و صنایع خلاق روز پنج شنبه در سالن ابن سینا دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، رییس دانشگاه خلیج فارس با حضور در اختتامیه این رویداد در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند گفت: اگر تحولی در دنیا اتفاق می‌افتد مرهون تلاش و پشت کار ایده پردازان است.


وی ادامه داد: ارتباط میان آموزش و پرورش و دانشگاه باید تقویت شود و دانش آموزان باید قبل از ورود به مرحله تحصیل در دانشگاه با محیط و فضای دانشگاه آشنا شوند.
دکتر مدرسی عنوان داشت: دانشگاه خلیج فارس با دارا بودن یک دبیرستان دانشگاه این مهم را برای دانش‌آموزان مستعد و علاقمند فراهم کرده تا دانش آموزان نخبه از طریق آزمون برای تحصیل در دبیرستان دانشگاه پذیرفته شوند.


دکتر جامعی رئیس جشنواره ملی کارآفرینی، نوآوری و صنایع خلاق دریا محور گفت: باید طرح هایی برای آشنایی دانش‌آموزان با دریا و ظرفیت های آن برنامه ریزی شود.
دکتر سیاوشی رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه بیان داشت: کاری انجام دادن در جهت آموزش و پرورش دانش آموزان مانند کاشتن بذری است که بعدها از سایه و ثمره آن می‌شود استفاده کرد.


دکتر سیاوشی عنوان داشت: ایده ها در حوزه‌های فنی و مهندسی دریا، کشتی‌سازی، آب‌شیرین کن و زیست فناوری بوده است که این در سطح دانشجویان بسیار شگفت انگیز است.
وی ادامه داد: در این دوره ایده ۲۵ تیم پذیرش شد که واقعا انتخاب و داوری سخت بود.
از میان ایده‌های ارائه شده در نهایت سه تیم به عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی شدند. تیم اول فرزندان ما از دیلم، تیم دوم ویتامین ث از کنگان و تیم سوم پارالین از کنگان بود.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: