تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۷۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا محور ایران (ISBE 2024) از ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در جزیره قشم برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، این رویداد بین المللی با حضور مسئولین، مدیران، سفرای کشورها، فعالان اقتصادی داخلی و خارجی، سرمایه گذاران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌های مرتبط با دریا از ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در جزیره قشم برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای شرکت در این رویداد با مراجعه به آدرس www:isbe.ir اقدام به ثبت نام کنند.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن ۹۲۰۵۹۶۹۱۶۹ – ۰۰۹۸ با دبیرخانه رویداد در ارتباط باشید.
رویداد بین المللی همتایابی اقتصاد دریامحور ایران به همت و همکاری شورای‌ عالی صنایع دریایی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تبدیل جزیره قشم به قطب منطقه ای و جهانی اقتصاد دریایی طراحی و برگزار می شود. این رویداد بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه استفاده پایدار از منابع و گستره های آبی برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال وبا تمرکز بر سیاست های کلی توسعه دریا محور و نقش آفرینان این حوزه اعم از نهادهای تنظیم گر و دستگاه های عمومی، دولتی و غیر دولتی، شرکت های خصوصی و شرکت های دانش بنیان و با رویکردی متفاوت و به عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) طراحی گردیده است و فرصتی مناسب برای توسعه همکاری های دو جانبه و تعامل B2B  و B2G  بین فعالین حوزه اقتصاد دریا تلقی می شود.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: