تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۵۹۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و تجاری ایران در زمینه ژئوماتیک و ژئوانفورماتیک از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو در حوزه ژئوماتیک و ژئوانفورماتیک با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت و با مشارکت سازمانها، نهادها، دانشگاه ها، موسسات، انجمن ها، شرکت های فنی مهندسی، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها، فعالان اقتصادی در حوزه صادرات، سرمایه گذاری و .... با هدف ارتقاء سطح فناوری اطلاعات مکان محور کشور، هم افزایی و تجمیع ظرفیت ها، توسعه کسب و کارهای جدید مکان محور، توسعه صادرات خدمات مهندسی به کشورهای هدف، افزایش اشتغال و ... از تاریخ 2 الی 5 دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. 
در این نمایشگاه برای نخستین بار چندین دستاورد نوین دانش بنیان از جمله تجهیزات هیدروگرافی بستر دریا، سنجنده پارامتر‌های فیزیکی آب و جریانات دریایی، سنجنده‌ های گوناگون اندازه گیری، فناوری‌ های امور فضایی و سنجنش از دور، تصاویر ماهواره ای، تجهیزات مرتبط با حوزه ژئودزی و ژئوفیزیک ارائه و معرفی خواهد شد.
همچنین در این نمایشگاه که با شعار «اطلاعات جغرافیای زیربنای توسعه پایدار» برپا می‌ شود، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی گوناگونی مانند انوع سنجنده‌ ها و دوربین‌ های نقشه برداری، لیزرها، هواپیما‌ها و پهپاد‌های فتوگرامتری، انواع سامانه‌ های ردیاب، نرم افزار‌ها و سخت افزار‌های حوزه داده پردازی و تعیین موقعیتم کانی و سرویس‌ های اطلاعاتی مکانی و سنایع و تجهیزات مرتبط ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.
قرار است در این رویداد مهم که در آن سازمان‌ ها و نهاد‌های مختلف از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌ های جهاد کشاورزی، کشور، نیرو، صمت، علوم، پدافند غیرعامل، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان هواشناسی و اتحادیه انجمن‌ های علوم جغرافیایی ایران حضور و مشارکت دارند، چند کنفرانس و نشست تخصصی برگزار شود.
در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌ های مختلف امور فضایی، سنجش از دور، ژئوپلتیک، ژئوزی، نقشه برداری زمینی تعیین موقعیت ناوبری هواشنسایی و اقیلیم شناسی سامانه‌ های جی پی اس، و هواپیما و پهباد حضور خواهند داشت.
سومین نمایشگاه بزرگ و بین المللی ایران ژئو با هدف ارتقای سطح فناوری و توسعه کسب و کار‌های حوزه ژئوماتیک و ژئوانفورماتیک جمهوری اسلامی ایران هم در داخل کشور و هم در توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی با استفاده از هم افزایی و به کارگیری حداکثر ظرفیت قابل دسترسی بین بخشی برپا شده است.
شایان ذکر است، متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.irangeoshow.com مراجعه نمایند. سومین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی دایر است و عموم افراد می ‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: