تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۶۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
طی مراسمی با حضور دکتر علی پور مدیر عامل شرکت صدرا و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر، دکتر اسمعیلی به سمت مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا منصوب و معارفه گردید.
به گزارش مارین نیوز، طی مراسمی در روز سه شنبه دوازدهم دیماه 1402 و با حضور دکتر علی پور مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر دکتر اسمعیلی به سمت مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا منصوب و معارفه گردید.


دکتر علی پور مدیر عامل شرکت صدرا در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از همه زحمات و تلاش های مهندس بیدی تقدیر و تشکر کرد و دکتر اسمعیلی را که متخصص و دارای سوابق طولانی و دارای مدیریت های کلان بوده را به عنوان مدیر منطقه جنوب معرفی نمود. 
وی منطقه جنوب شرکت صدرا را مرکز ثقل فعالیت های این شرکت عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین و مدیران ارشد استان بوشهر، صدرا بتواند برنامه های تحولی خود را اجرا نموده تا امکان انجام رسالت اجتماعی این شرکت به ویژه اشتغال برای جوانان این استان فراهم گردد. 


سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر نیز با تبریک ولادت بی بی دو عالم و گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از تلاش های مهندس بیدی، شرکت صدرا را به عنوان قطب صنعتی تلقی نمود و اظهار امیدواری کرد با حضور افراد متعهد، با ایمان و متخصص، موجبات موفقیت این شرکت فراهم گردد. وی همچنین شرکت صدرا را دارای کارنامه درخشان و فعالیت های بین المللی دانسته و برای مسئولین و مدیران این شرکت آرزوی موفقیت کرد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: