تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۵۷۱
تعداد بازدید: ۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
با هدف ساخت شناورهای تجاری و خدماتی در داخل کشور، قرارداد عاملیت وجوه اداره شده سازمان بنادر نزد بانک مسکن با حضور علی‌اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن منعقد شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به همزمان شدن امضای این تفاهم‌نامه توسعه‌ای با ابلاغ سیاست‌های دریامحور توسط مقام معظم رهبری، تاکید کرد: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، نوسازی ناوگان تجاری و شناورهای خدمات دریایی و بندری با سرعت بیشتری پی‌گیری می‌شود.


معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با امضای تفاهم‌نامه عاملیت بانک مسکن در پروژه ساخت کشتی‌های تجاری و  شناورهای خدماتی بنادر، وجوه اداره شده سازمان بنادر در نزد بانک مسکن، تا سه برابر اندوخته مالی، در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار می‌گیرد.
صفایی خاطرنشان کرد: با ساخت حجم عظیمی شناورهای تجاری و خدماتی در داخل کشور، علاوه بر رونق اقتصادی، منشأ تحول در اشتغال جوانان و کسب‌وکار مردم ساحل نشین می‌شود.
مشارکت بانک مسکن در توسعه‌ ظرفیت‌های حمل‌ و نقل دریایی
مدیرعامل بانک مسکن نیز در این باره تاکید کرد: تفاهم‌نامه عاملیت این بانک در پروژه‌های ساخت شناور سازمان بنادر، یک گام اساسی در پیشبرد اهداف و مسولیت‌های وزارت راه و شهرسازی در دولت مردمی است.
حسینیبا بیان اینکه بانک مسکن به عنوان عامل وزارت و شهرسازی در  کلیه مسئولیت و ماموریت‌های ریلی، دریایی، هوایی و غیره حضور خواهد داشت، اظهار داشت: تفاهم‌نامه ساخت شناور با حمایت بانک مسکن، زمینه و بستر توسعه اقتصادی در سواحل و بنادر کشور را رقم خواهد زد.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: