تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۴۶۸
تعداد بازدید: ۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تاکید مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان ICS به اهمیت این برنامه ممیزی برای کشور و مسئولیت آحاد جامعه دریایی از جمله موسسه رده‌ بندی ایرانیان برای حمایت و پشتیبانی از این مهم و ویژگی ‌ها و اهمیت دستگاه اجرایی صاحب پرچم (سازمان بنادر و دریانوردی) که در خط مقدم این برنامه ممیزی قرار دارد.
به گزارش مارین نیوز، موسسه رده‌ بندی ایرانیان ICS در راستای مسئولیت و تعهدات خود و به عنوان یک موسسه دانش بنیان و بین ‌المللی ایرانی، برای مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی و مراکز بازرسی و عملیات این موسسه و با حضور کارشناسانی از سازمان بنادر و دریانوردی، دوره آموزشی "برنامه ممیزی کشورهای عضو IMO" را برگزار نمود.


این دوره با سرفصل‌ هایی مانند: چارچوب کلی برنامه ممیزی، الزامات و استانداردهای مرجع ممیزی، فرایندهای کلی و نحوه طرح ریزی ممیزی، وظایف و مسئولیت دست ‌اندرکاران ذینفع در ممیزی و تشریح تجربیات و نتایج ممیزی IMO از سایر کشورها، برگزار گردید.
به گفته مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان در مراسم افتتاحیه، اهداف برگزاری این دوره، آمادگی، نقش ‌آفرینی و مشارکت هرچه بیشتر موسسه در راستای جایگاه، تعهدات و مسئولیت ‌های خود در این برنامه می ‌باشد. 
حسن رضا صفری به اهمیت این برنامه ممیزی برای کشور و مسئولیت آحاد جامعه دریایی از جمله موسسه رده‌ بندی ایرانیان برای حمایت و پشتیبانی از این مهم و ویژگی ‌ها و اهمیت دستگاه اجرایی صاحب پرچم (سازمان بنادر و دریانوردی) که در خط مقدم این برنامه ممیزی قرار دارد تاکید و به لزوم پشتیبانی همه جانبه از این جایگاه مهم و بین ‌المللی و اهمیت موسسه رده‌ بندی در این برنامه ممیزی که به نسبت پررنگ ‌ترین جایگاه و حضور را در برنامه خواهد داشت، اشاره نمود. 
وی همچنین عنوان داشت: حضور مجدانه و فعالانه در این برنامه از سوی موسسه رده ‌بندی یا در هر جایگاه دیگر می‌ تواند منجر به کسب تجارب بین ‌المللی گردیده و باعث ارتقاء عملکرد، نام و جایگاه این موسسه گردد.
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان در پایان آمادگی موسسه را برای برگزاری دوره‌ های مشابه برای سایر سازمان ‌ها و ذینفعان مرتبط با صنعت دریایی کشور اعلام نمود. 


 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: