تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۳۹۱
تعداد بازدید: ۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
موسسه رده ‌بندی ایرانیان ICS، سند "شیوه نامه و معیارهای گواهی مفاهیم، تکنولوژی ها و محصولات نوآورانه" را تدوین نموده است که معیار ارزیابی و تایید محصولات نوآورانه می باشد.
به گزارش مارین نیوز، طبق گزارش دریافتی از روابط عمومی موسسه رده ‌بندی ایرانیان، این موسسه به عنوان یک موسسه دانش بنیان، به منظور دستیابی به چارچوبی برای حمایت و اعطای صلاحیت به فناوری‌ های نوین و ابتکارات نوآورانه در صنعت دریایی کشور، اقدام به تدوین شیوه ‌نامه "معیارهای گواهی مفاهیم، فناوری ‌ها و محصولات نوآورانه" نموده است. 
هدف از تدوین این شیوه‌ نامه، بهبود ایمنی دریانوردی و خدمات دریایی، حفاظت بهتر از محیط زیست دریایی، حمایت از نوآوری ‌ها در صنعت دریایی کشور جهت نیل به اهداف اقتصاد دریامحور و گسترش دامنه خدمات این موسسه رده ‌بندی اعلام شده است. این اهداف از طریق فرایندهای ارزیابی، صحت ‌سنجی و اعطای صلاحیت به مفاهیم، فناوری ‌ها و محصولات نوآورانه به صورت مجزا و در ارتباط یکپارچه با فناوری‌ های رایج محقق گردیده و در پایان این فرایند یک بیانیه یا گواهی مفهوم یا محصول نوآورانه صادر می ‌گردد. 
امید است پس از تدوین و پیاده ‌سازی شیوه‌ نامه مذکور، شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون فناوری‌ های نوین دریایی و رشد و رونق هرچه بیشتر صنعت دریایی کشور باشیم. 
شرکت ‌ها، افراد متقاضی و علاقه ‌مندان می ‌توانند جهت اطلاع و دریافت شیوه ‌نامه مذکور و یا خدمات مورد نیاز در این خصوص، به واحد تحقیقات و پژوهش موسسه رده ‌بندی ایرانیان ICS مراجعه نمایند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: