تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۹۶
تعداد بازدید: ۱۹۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
انجمن مهندسی دریایی ایران با توجه به مشکلات و چالش­های پیش­رو در تأمین منابع مالی برای پروژه ­های کشتی­ سازی و همچنین شرایط بعد از دوران پساتحریم در این صنعت، سمیناری را تحت عنوان "روش­­های تأمین تسهیلات مالی در پروژه­ های کشتی ­سازی" برگزار می کند.

انجمن مهندسی دریایی ایران با توجه به مشکلات و چالش­های پیش­رو در تأمین منابع مالی برای پروژه ­های کشتی­سازی و همچنین شرایط بعد از دوران پساتحریم در این صنعت، سمیناری را تحت عنوان "روش­­های تأمین تسهیلات مالی در پروژه­ های کشتی­سازی" برگزار می کند.

به گزارش مارین نیوز، انجمن مهندسی دریایی ایران به عنوان یک تشکل تخصصی با حضور متخصصان و کارشناسان در حوزه دریا فعالیت می نماید. با توجه به اینکه انجمن دارای بیش از 170 عضو حقوقی بوده و این اعضاء در بخش های مختلف دریایی فعالیت می نمایند در شرایط فعلی با مشکلات مواجه بوده که انجمن امیدوار است با خردجمعی و رایزنی با مسئولین بتواند گامی در جهت رفع این مشکلات و مسایل بردارد.

بر این اساس با توجه به مشکلات و چالش­های پیش رو در تأمین منابع مالی برای پروژه های کشتی سازی و همچنین شرایط بعد از دوران پساتحریم در این صنعت، سمیناری تحت عنوان "روش­های تأمین تسهیلات مالی در پروژه های کشتی سازی" روز سه شنبه مورخ 94/09/17 از ساعت 14/30 الی­ 17/30 در آدرس ذیل برگزار می گردد.

همچنین در این سمینار میزگردی با حضور مدیران و نمایندگان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک صنعت و معدن، سازمان بنادر و دریانوردی، دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی، صندوق حمایت از توسعه صنایع دریایی، صندوق توسعه ملی و انجمن سازندگان شناور و سازه های دریایی ایران برگزار می گردد.

محل برگزاری جلسه :

تهران ، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک ملت، نبش خیابان جام جم، سالن آمفی تاتر سازمان مدیریت صنعتی، طبقه همکف


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
hedayati
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
0
سلام
لطفا چگونگی حضور افراد دیگر را اعلام فرمایید
پاسخ ها
مغاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
سلام
به صورت عموم هم می توانید در سمینار فوق شرکت کنید
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
1
لطفا فیلم این سمینار را تهیه و منتشر کنید. احتمالا مفید و کارآمد خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: