تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۶۱
تعداد بازدید: ۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
20 دوچرخه سوار تیم نیروی دریایی ج.ا.ا برای گرامیداشت روز نیروی دریایی، مسافت 350 کیلومتری شهر سیرجان در استان کرمان را تا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز رکاب زدند.

20 نفر از دوچرخه سواران تیم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران (نداجا) برای گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی، مسافت 350 کیلومتری شهر سیرجان در استان کرمان را تا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز رکاب زدند.

به گزارش مارین نیوز، مسئولانی از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و برخی فرماندهان نظامی استان و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) روز شنبه در بدو ورود اعضای این تیم دوچرخه سواری به شیراز از این گروه از زائران سومین حرم اهل بیت (ع) استقبال کردند.
این گروه دوچرخه سواری روز چهارشنبه چهارم آذرماه از آمادگاه ناوگان جنوب و مرکز آموزش نداجا مستقر در شهر سیرجان رهسپار شیراز شده بودند.
رکابزنان نیروی دریایی در طول مسیر و هنگام عبور از شهرستان های نی ریز، فسا و سروستان با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از خانواده نیروی دریایی دیدار کردند.
این گروه دوچرخه سواری نیروی دریایی، روز شنبه همزمان با هفتم آذرماه روز نیروی دریایی وارد شیراز شدند و در نخستین برنامه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور یافته و این امامزاده واجب التعظیم را زیارت کردند.
ناخدا شهرام منصوری مقدم، فرمانده آمادگاه جنوب نداجا هدف از اعزام این گروه دوچرخه سوار به سومین حرم اهل بیت (ع) را تجدید بیعت با آرمان های امام (ره)، رهبری و گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی و سالروز دلاورمردی دریادلان ناوچه پیکان در عملیات مروارید در دوران دفاع مقدس بیان کرد.

سرپرست نمایندگی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران (نداجا) در استان فارس نیز گفت: سفر گروه دوچرخه سواری آمادگاه ناوگان جنوب و مرکز آموزش نداجا در سیرجان به شیراز برای ششمین سال پیاپی صورت می گیرد.
به گفته ناخدا نوید فتحی، زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار و تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه در استان فارس و تجلیل از شماری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شیراز از برنامه های این گروه در سفر به شیراز است.
به مناسبت رشادت ها و از جان گذشتگی دلاور مردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ناوچه پیکان در نبرد با دشمن بعثی در آب های نیلگون خلیج فارس که باعنوان عملیات مروارید و در روز هفتم آذر سال 59 انجام شد، این روز به عنوان روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: