تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
محمد سعید نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در خلال اجلاس مجمع آیمو با آقای Kim Li-Tack دبیرکل آینده آیمو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مارین نیوز در این دیدارKimضمن اعلام اینکه فعالیت های دریایی جمهوری اسلامی ایران بالاخص حضور فعال و نقش سازنده ایران در آیمو ،ابراز امیدواری کرد این همکاری در زمان تصدی مسئولیت ایشان ارتقاء یابد.

سعید نژاد نیز ضمن تبریک به ایشان بعنوان دبیرکل آیمو فعالیت گسترده ایران در آیمو را تشریح کرد و گفت: « قدمت حضور ایران در آیمو به سال ١٩٥٨ برمی گردد».

وی همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران در گسترش همکاری ها و همچنین پشتیبانی جدی دبیرکل در رسیدن به اهداف آیمو را اعلام نمود.در این دیدار مدیر عامل سازمان بنادر ضمن ارائه پتانسیل های فنی و تخصصی کارشناسان دریایی جمهوری اسلامی ایران بر لزوم حضور کارشناسان ایرانی در پست های کارشناسی تخصصی آیمو تاکید نموده و خواستار توجه جدی به این موضوع توسط دبیرکل و ایجاد امکان مشارکت بیشتر کارشناسان ایرانی گردید. در این رابطهKimاین مشکل را با فعالیتهای مؤثر کشورمان در آیمو همخوان ندانسته و ضمن ارائه برنامه های خود برای سازماندهی نیروی انسانی موجود در آیمو بر ایجاد امکان حضور کارشناسان ایرانی در پست های کارشناسی آیمو تاکید نمود.

در ادامه جلسه مهندس سعید نژاد ضمن ارائه اقدامات شده در گسترش همکاریهای فنی و آموزشی با دانشگاه جهانی دریانوردی و فراهم شدن انعقاد موافقت نامه همکاری های آموزشی و تحقیقاتی با دانشگاه مذکور آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی منطقه ای و بین المللی اعلام نمود که مورد استقبال آقایKimقرار گرفت.

معاون وزیر راه وشهرسازی از ایشان برای بازدید از جمهوری اسلامی ایران دعوت بعمل آورد، همچنین ایشان ضمن دعوت رسمی، ابراز امیدواری نموددبیرکل در اجلاسICOPMASکه از ٣١ اکتبر تا ٢ نوامبر سال ٢٠١٦ برگزار می گردد شرکت نمایند، ایشان ضمن تشکر از این دعوت موضوع را در دستور کار بررسی برنامه های آینده خود قرار دادند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: