تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: با توجه به نقش مهم گمرک دلوار در تجارت دریایی زمینه تبدیل این گمرک به گمرک تجاری برای توسعه فعالیت‌های بندری فراهم شود.

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: با توجه به نقش مهم گمرک دلوار در تجارت دریایی زمینه تبدیل این گمرک به گمرک تجاری برای توسعه فعالیت‌های بندری فراهم شود.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تنگستان، غلامرضا ترک‌زاده در نشست با مسئولان گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه معیشت مردم ساحل‌نشین بخش ساحلی دلوار با فعالیت‌های دریایی گره خورده است اظهار داشت: دلوار از دیر باز در حوزه فعالیت تجارت دریایی نقش مهمی داشته به‌گونه‌ای که بازارهای دلوار در ارائه کالاهای تجاری شناخته شده است.

وی، با تاکید بر تبدیل گمرک دلوار از ملوانی به تجاری گفت: برای اینکه بتوانیم گمرک دلوار را به یک گمرک تجاری تبدیل کنیم نیاز است زمینه صادرات و واردات کالا های تجاری بیشتری را در این گمرک فراهم کرد .

فرماندار تنگستان تصریح کرد: فلسفه وجودی گمرک در منطقه برای این است که بتواند از ورود کالاهای قاچاق وغیر مجاز ممانعت و شرایط برای صادرات بیشتر فراهم و از تولید داخل کشور بیشتر حمایت شود.

وی بیان کرد: حمایت خروج از رکود دولت تکیه بر تولید داخل است تا بتواند زمینه اشتغال بیشتر برای افراد را فراهم آورد و از ورود کالای خارجی به کشورجلوگیری و رونق اقتصادی بیشتری ایجاد کند.

ترک‌زاده تاکید کرد: گمرک نقش اساسی درجریان مبادلات صادرات و واردات دارد که باید مکانیزم بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم درآمدها را در بخش گمرکات افزایش دهیم .

فرماندارتنگستان گفت: توسعه گمرک بوالخیرمنوط به اخذ زمین ازمبانی ذیربط است که نیازاست مسئولان گمرکی استان بوشهر در این زمینه همکاری لازم بعمل اورد.

وی ازخدمات داریوش فروزان قدردانی و برای مهدی رضایی بعنوان مسئول جدید گمرک بوالخیر آرزوی موفقیت کرد .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: