کد خبر: ۸۱۸۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

مذاكرات ضرغامی-سیاری با محوریت توجه رسانه ملی به حوزه دریا

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با رئیس سازمان صدا و سیما دیدار کردند.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این دیدار به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون اهمیت دریا بویژه مسائل مربوط به دفاع در دریا و نقش رسانه ملی در پرداختن به این مهم انجام شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های خوب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با این نیرو، به اهمیت فوق‌العاده دریا در تمام شئون زندگی بشر و نقش مهم آن در تجارت، مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و افزود: مسائل دفاع دریایی و نقش نیروی دریایی ارتش در دفاع از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در ادامه با اشاره به پدیده شوم دزدی دریایی و حضور مقتدرانه دریادلان ارتش در آب‌های آزاد دنیا و به اهتزاز در آوردن پرچم پرافتخار ایران، نسبت به توجه بیشتر به این مقوله توسط بخش‌های مختلف صدا و سیما درخواست همکاری کرد.

همچنین در این دیدار، رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به «تلاش سختکوشانه فرزندان ملت شریف کشور در دریاها و نقش مهم و راهبردی نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس»، گفت: کار در دریا بسیار سخت و ارزشمند و در راستای منافع ملی است.

عزت‌الله ضرغامی افزود: نقش نیروی دریایی در راستای حفظ منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام نقاط دنیا بسیار بااهمیت است.

وی در پایان از آمادگی صدا و سیما برای انعکاس برنامه‌های مختلف در این زمینه مهم و استراتژیک خبر داد.
 
گفتنی است، هفته گذشته اعضای هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران نیز در جلسه‌ای با كارشناسان معاونت طرح و برنامه صداوسیما كه در پی مكاتبه با ریاست این سازمان صورت گرفت؛ راهكارهای توجه بیشتر صداوسیما به حوزه دریا را مورد بررسی قرار داده بودند. قرار است نتایج آن جلسه پس از جمع‌بندی برای تصمیم نهایی، تقدیم ضرغامی شود.

ارسال نظر