تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۷۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

همکاری در بازسازی و تعمیر نفتکش سابیتی Sabiti

بازسازی و تعمیر خسارات وارده کشتی نفتکش سابیتی "MT-SABITI" که وارد آب‎ های سرزمینی ایران شد توسط شرکت ایزوایکو و تحت نظر متخصصین شرکت ملی نفتکش ایران انجام خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، کشتی نفتکش سابیتی "MT-SABITI" که 19 مهرماه جاری در دریای سرخ و در 60 مایلی بندر جده عربستان هدف دو راکت قرار گرفت، روز دوشنبه 29 مهرماه وارد آب ‎های سرزمینی ایران شد و تا ۲ روز دیگر در جزیره خارک لنگر خواهد انداخت تا پس از بررسی ‎‎های فنی و امنیتی و همچنین تخلیه بار، راهی یارد تعمیرات مجتمع کشتی‎ سازی بندرعباس شود.
روابط عمومی و امور بین ‎الملل شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرده است، در اثر این حمله بدنه و مخازن این کشتی آسیب دید و بازسازی و تعمیر خسارات وارده به این کشتی توسط شرکت ایزوایکو و تحت نظر متخصصین شرکت ملی نفتکش ایران انجام خواهد شد.


مدیرعامل مجتمع کشتی‌ سازی و صنایع فراساحل ایران روز گذشته با اعلام این خبر که تعمیر نفتکش آسیب‌ دیده‌ ایرانی Sabiti باتوجه به توانمندی و تخصص نیروهای مجتمع ایزوایکو انجام می شود، گفت: با وجود اینکه این تانکر از ناحیه بدنه‌ اصلی آسیب دیده، امیدواریم که هرچه سریعتر این مشکل رفع شود. 
حمید رضائیان اصل با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و شرکت ملی نفتکش ایران همواره در صف اول این جنگ تمام عیار قرار دارد، گفت: دراین راه برای خودکفایی در صنایع کشتی سازی همه دستگاه‌ ها و سازمان ‌ها در تعمیر و بازسازی این شناور نفتکش همکاری داشته باشند.
وی گفت: در این راستا بازسازی نقاط آسیب ‌دیده در بدنه تانکر سابیتی با شرایطی ویژه و تقبل بخش از هزینه های تعمیر توسط مجتمع ایزوایکو انجام خواهد شد.






ارسال نظر