تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۹۰
تعداد بازدید: ۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
برای پیگیری خواسته مردم از الحاق پارسیان به فارس، اجرای مصوبات و استمرار بر فعالیتها و توسعه سواحل و بنادر می تواند کمک بزرگی باشد.

برای پیگیری خواسته مردم از الحاق پارسیان به فارس، اجرای مصوبات و استمرار بر فعالیتها و توسعه سواحل و بنادر می تواند کمک بزرگی باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: پارسیان قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد را دارد و از الحاق این شهرستان به استان فارس جلوگیری می شود.

به گزارش مارین نیوز به نقل ازجنوب نیوز،سید عبدالکریم هاشمی اظهار داشت: الحاق قسمتی از پارسیان به استان فارس از نظر نمایندگان هرمزگان کاری غیر کارشناسی است که برای جلوگیری از این کار به وزیر کشور تذکر داده می شود. در اجرای سیاستهای جمعیتی مصوب مقام معظم رهبری باید به استمرار جمعیت در سواحل و جزایر و بنادر اهتمام ورزید.

رئیس مجمع نمایندگان استان با رد خواسته نمایندگان فارس تصریح کرد: برای پیگیری خواسته مردم از الحاق پارسیان به فارس، اجرای مصوبات و استمرار بر فعالیتها و توسعه سواحل و بنادر می تواند کمک بزرگی باشد.
هاشمی افزود: انتصاب و الحاق سبب ایجاد حساسیت های مردمی مانع پیشرفت و توسعه در سواحل و بنادر استان می شود.

برای جلوگیری از الحاق و مخالفت با آن به دنبال تبدیل و اجرای طرح منطقه آزاد برای این شهرستان هستیم که می تواند برای سرمایه گذاری در این منطقه برای همه مردم مفید و سازنده باشد.

هاشمی گفت: مردم و نمایندگان هرمزگان با این طرح مخالف و در صورت انجام چنین اقدامی احساس حقارت و شکست خواهند کرد که این امر می تواند نتایج ناگواری در پی داشته باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: