تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۷۰
تعداد بازدید: ۱۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته با بیان این مطلب در دانشگاه فرهنگیان استان گفت: مرکز کشورهای پیشرفته در کنار دریا واقع شده است اما این حلقه مفقوده هنوز در کشور ما وجود دارد.

فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته با بیان این مطلب در دانشگاه فرهنگیان استان گفت: مرکز کشورهای پیشرفته در کنار دریا واقع شده است اما این حلقه مفقوده هنوز در کشور ما وجود دارد.

به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار «علی وفادار» به توان و اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اقتدار دریایی این است که یک حکومت بتواند در مقابل هجمه های مختلف از سوی دشمنان بایستد و از ناموس و شرف خود دفاع کند.

وی با بیان این که دنیای کنونی، دنیای صنعت است، اظهارداشت: 40 درصد از انرژی نفت و گاز دنیا از منطقه خلیج فارس صادر می شود و بزرگترین مخازن گازی دنیا در ایران وجود دارد که محافظت از این مهم به نیروی دریایی مقتدری نیاز دارد.

وی یکی از دلایل حمله عراق به ایران را دست یافتن به مرزهای دریایی و منابع مختلف ایران دانست و ادامه داد: جنگ ما، جنگ دفاع از ارزش ها، شرف و حیثیت و مرز و بوم بود.

وی دریا را عامل نقل و انتقالات مهم تجاری عنوان کرد و افزود: منابع غنی از انرژی در دریا وجود دارد و ارزان ترین حمل و نقل ها از طریق دریا انجام می شود.

امیر «وفادار» خاطرنشان کرد: برای داشتن نیروی دریایی مقتدر باید مرز جغرافیایی، جمعیت و روحیه داشت که با عنایت خداوند متعال، کشور ایران همه این موارد را با داشتن 3 هزار کیلومتر مرز آبی و روحیه قوی مردمی داراست.

فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جوانان ما نشان دادند که روحیه جهاد و دفاع از خواسته های ارزشمند میهنی و دینی دارند.

وی بیان کرد: اقتصاددانان می گویند ناوگروه جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن برای جلوگیری از بروز سرقت، مشغول گشت زنی است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
0
مرسی علی آقا
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
ای کاش قرارگاه سازندگی سپاه بیاید توی یکی از شهرهای جنوبی یک برج 50-60 طبقه بسازد تا استاندارد ساختمانهای بلند در جنوب جا بیفتد.
یا حداقل یک نماد بزرگ در جنوب کشور ساخته بشه که نماد پیشرفت و توسعه باشد.
اکثر شهرهای بزرگ ایران دارای یک نماد بزرگ و یک شناسنامه هستند ولی هیچکدام از شهرهای بزرگ جنوبی، یک ساختمان یا سازه بزرگ شاخص و آبرومند ندارند.
یعنی در ایران بزرگ ما با این همه شرکتهای بزرگ و میلیاردها دلار پول نفت، هیچکس نیست به عنوان نمونه حداقل یک برج مانند برجهای دوبی بسازد؟؟؟
البته شورای شهر و شهرداری های مناطق جنوبی هم دورنمای فکرشان را باید کمی بهتر کنند تا بتوانند اعتبار وپول جذب کنند.
فکرها کوتاه است کوتاه....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: