تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۴۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
دبیرهفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی : بزرگترین نقاشی دریایی در جزیره کیش همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی رسم می گردد.

دبیرهفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی : بزرگترین نقاشی دریایی در جزیره کیش همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی رسم می گردد.

به گزارش مارین نیوز، دبیر هفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی با توجه به استقبال خوب بعمل آمده از شرکتها خواست تا نسبت به نهایی سازی، اقدامات لازم را جهت تکمیل فرایند ثبت نام را بعمل آورند تا نمایشگاه پس از مشخص شدن ظرفیت با کبود فضا مواجه نگردد.

پیمان مسعودزاده دبیر هفدهمین نمایشگاه صنایع دریایی پیرو هماهنگی بعمل آمده با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش از رسم بزرگترین نقاشی دریایی همزمان با برگزاری نمایشگاه توسط دانش آموزان و دانشجویان خبر داد و گفت مسابقات مختلفی نیز مثل عکاسی در کنار نمایشگاه برگزار می گردد.

زمینه های مشارکت شرکت ها در نمایشگاه شامل بنادر و کشتیرانی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، صنایع فراساحلی، خدمات دریایی و بندری، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، خدمات مشاوره و مهندسی، تحقيقات و آموزش دريايي، قوانین، استانداردها و کنوانسیون های بین المللی، شیلات و آبزی پروری و اقیانوس شناسی و علوم جوی است.

هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی 1 الی 4 دی ماه سال جاری درجزیره کیش برگزار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: