تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۳۷۳
تعداد بازدید: ۱۶۷۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
مدیرعامل شرکت کشتی‎سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از مذاکره با شرکت‌هایی از کشورهای آلمان و کره‌جنوبی، ایتالیا، چین و ترکمنستان برای اجرای پروژه های مشترک خبر داد.

مدیرعامل شرکت کشتیسازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از مذاکره با شرکت‌هایی از کشورهای آلمان و کره‌جنوبی، ایتالیا، چین و ترکمنستان برای اجرای پروژه های مشترک خبر داد.


به گزارش مارین نیوز، حمید رضاییان با اشاره به برنامههای ایزوایکو در دوران پساتحریم افزود:‌ مذاکرات متعددی را با شرکتهای بزرگ دنیا انجام دادهایم و قصد داریم که از میان آنها،بهترین شریک را انتخاب کنیم.

وی با یادآور این‌که مذاکرات و تفاهمهایی را با هیوندای کره جنوبی انجام دادهایم و در نظر داریم پروژههای مشترکی را با این شرکت در آینده اجرا کنیم، اظهار کرد: تفاهمنامهای را نیز با شرکت نوردیک یاردز آلمان به عنوان بزرگترین مجتمع کشتیسازی این کشور امضا کردهایم.

وی با بیان این که علاوه براین باشرکتهای ایتالیایی و چند شرکت معتبر چینی نیز مذاکراتی را انجام دادهایم و آماده همکاری با آنها هستیم، گفت: همزمان با تصویب برجام، تفاهمهایی را نیز با کشور ترکمنستان داشتهایم که با نهایی شدن آن، پروژههای بزرگی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنده شدن ایزوایکو در مناقصه ساخت شناور در عراق به مارین تایمز گفت: چندی پیش در یک مناقصه بین المللی در عراق برای ساخت سه فروند شناور برنده شدیم که به علت تحولات سیاسی و امنیتی عراق، این مناقصه اجرایی نشد.

منبع : تسنیم


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Ukraine
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
چرا با کره ای ها یا چینی ها همکاری نمیکنید؟
تا کی میخواهید به غربی ها اطمینان کنید؟ چهار روز دیگه دوباره ول میکنن و میرن. شما از یه سوراخ چند بار باید گزیده بشید؟؟؟؟
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
چه عجب بالاخره مدیران کشتی سازی به این نتیجه رسیدند که یک همکار خارجی درست و حسابی میخواهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
0
قبل از رفتن سراغ کشتی سازی بایستی صنعت تعمیرات کشتی را احیا کنیم آخه تا کی باید کشتیهای NITC و IRISL برای تعمیرات دست به دامن کشورهای همسایه و چینی ها بشوند
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
سلام
بنده دانشجوی مهندسی کشتی سازی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان تو همین مملکت هستم و بسیاری از افراد با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری رو میشناسم که از دانشگاه های بلند مرتبه کشور مثل شریف و امیرکبیر و مالک اشتر فارغ التحصیل شدن و بیکار هستن و اونوقت شما برای پروژه هاتون از مهندسین خارجی استفاده میکنین.
واقعا باعث تاسفه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
خب برادر من اینها مدیران اینکاره ای نیستن.نتونستن به اعتمادها جواب خوبی بدهند. اگر با مدیریت خارجی ولی نیروی کار ایرانی تلفیق بشه اونوقت از این وضعیت فاجعه بار خلاص میشن و شما هم مشغول کار میشید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: